Sunday 8 May 2011

Keputusan UPU



Hola everybody ! Syukur Alhamdulillah aku dapat jugak tawaran untuk masuk ke UiTM. Alhamdulillah juga sebab aku dapat masuk course yang aku mintak iaitu FSSR tapi aku dapat Department Graphic Design. Aku tak nak graphic ni actually, aku dulu isi kat borang aku nak Department Photography and Creative Imaging ! My god, how come aku boleh dapat graphic padahal masa interview tu aku memang sungguh-sungguh tunjuk kat lecturer tu yang aku betul-betul minat photography. Tapi, mungkin aku akan dapat tukar department sebab bapak aku akan jumpa dekan untuk mintak tukar. Bapak aku ckp insyallah boleh tukar so aku hanya perlu bersabar. Dah lah dapat kat Terengganu, adoi ! Bukan tak suka tapi entah lah, haha! Well at least, hantar lah tempat yang mega sikit. Ni dekat Terengganu tu course lain semua course yang hebat-hebat belaka plus FSSR kat situ ada dua je department which is Graphic and Tekstil, pergh aku dah boleh bayangkan dah bosan dia ! Aha, hope sangat boleh tukar department and kampus sekali. Aku nak Department Photography and Creative Imaging di UiTM Seri Iskandar, Perak Darul Ridzuan ! 


No comments:

Post a Comment